Sprzedaż telefoniczna, helpdesk
Wiele działalności nieustannie szuka nowoczesnych i sprawdzonych sposobów sprzedaży. W obecnych czasach na krajowym rynku działa wiele firm oferujących usługi, dlatego konkurencja jest bardzo duża. Aby działalność odnosiła sukces, musi dotrzeć do jak największego grona potencjalnych klientów i nieustannie zwiększać sprzedaż. Na rynku działa wiele firm, które pomagają innym przedsiębiorcom w zwiększaniu swoich przychodów i tworzeniu długookresowych relacji z kontrahentami. Dlatego szczególnie ważne jest to, aby powierzyć swoją firmę tylko w ręce solidnej działalności zajmującej się sprzedażą telefoniczną. Jedną z takich firm jest Idea Call Center, która w swojej pracy korzysta z innowacyjnych rozwiązań i narzędzi, aby sprzedaż była jak najbardziej skuteczna. Swoim klientom zapewnia pomoc w postaci usług takich jak badania ilościowe czy helpdesk.
Kompleksowa usługa Idea Call Center
Bez względu na to, jakie cele i oczekiwania ma dana firma. Idea Call Center zapewnia kompleksowe wsparcie i pomoc nawet najbardziej wymagającym klientom. Idea Call Center świadczy usługi zarówno dla dużych przedsiębiorstw, jak i dla tych, które dopiero zaczynają swoją działalność. Firma cały czas podnosi kwalifikacje i kompetencje swoich pracowników, aby mogli oni świadczyć usługę sprzedaży na najlepszym poziomie. Budowanie pozytywnych relacji z kontrahentami wpływa na pozytywny wizerunek każdej firmy. Firma zajmuje się kompleksowym szkoleniem konsultantów i wyborem odpowiedniej grupy docelowej, aby sprzedaż była jak najbardziej skuteczna. Firma ciągle monitoruje wyniki sprzedaży, przeprowadza niezbędne analizy i wdraża odpowiednie rozwiązania, aby poprawić skuteczność sprzedaży (service desk). Idea Call Center podchodzi indywidualnie do potrzeb i oczekiwań każdego klienta i pomaga wybrać odpowiednie narzędzia, dzięki którym jej kontrahenci osiągną założone rezultaty. Firma Idea Call Center stawia na ciągły rozwój i stawia sobie jako cel najważniejszy zadowolenie i sukcesy swoich przedsiębiorców. Dzięki doświadczeniu pracuje z firmami reprezentującymi branże o różnorodnym charakterze.
Zalety sprzedaży telefonicznej
Według badań IPSOS aż 20% przedsiębiorców prowadzących firmę w Polsce korzysta ze sprzedaży przez telefon. Każda usługa przeprowadzana jest tylko przez wyszkolonych i profesjonalnych konsultantów. Co najważniejsze, sprzedaż telefoniczna realnie przekłada się na zwiększenie sprzedaży. A co za tym idzie, poprawę kondycji finansowej przedsiębiorstwa. Profesjonalna sprzedaż wpływa na pozytywne postrzeganie firmy, jako profesjonalnej i zaangażowanej. Dzięki bezpośredniemu kontaktowi nawiązuje się więź z klientem i budowanie długoterminowych relacji. Dodatkowo zdobywamy wiedzę na temat preferencji i zainteresowań klientów. A co najważniejsze oszczędzamy czas, ponieważ możemy dotrzeć do jak największej liczby klientów w krótkim czasie. Idea Call Center pomaga również w zakresie generowania leadów czy obsługi reklamacji.