Specjalista SEO Katowice

Specjalista SEO Katowice – wypromuj swoją markę

W zależności od Twojej firmy możesz oferować usługę 24/7. Jeśli jednak konsumenci nie mogą znaleźć Twojej witryny e-commerce online, to nie pomoże. W tym momencie pojawia się kolejna kluczowa zaleta SEO — może promować Twoją firmę 24/7. To bardzo ważne, zwłaszcza jeśli weźmiesz pod uwagę, że Google przetwarza ponad 60 000 wyszukiwań na sekundę. Wzmacnia również zdolność marketingu cyfrowego do łączenia się z użytkownikami na ich warunkach. Nie próbujesz dotrzeć do konsumentów z billboardem, który zauważą, gdy wyjeżdżają z miasta na weekend — docierasz do nich, gdy cię szukają.

SEO kieruje się na każdy etap lejka zakupowego

Rozwój content marketingu sprawia, że ​​SEO jest jeszcze bardziej wartościowe dla firm. Dzięki marketingowi treści, który obejmuje szereg rodzajów treści, od infografik, przez przewodniki po posty na blogu, łączysz się z konsumentami na każdym etapie lejka marketingowego. Podczas gdy użytkownicy czytający treści z początku lejka (TOFU) lub środka lejka (MOFU), takie jak post na blogu o kosztach jednostki klimatyzacji, nie dokonają konwersji od razu, w końcu to zrobią.

Zwiększa to wartość Twojej witryny dla użytkowników, ponieważ zapewniasz odpowiedź na ich problem. Z tej perspektywy zaletą SEO jest to, że promujesz swoją firmę wśród konsumentów, ale w sposób niepromocyjny.

Dlatego content marketing – który zależy od SEO – zdobywa o 54 procent więcej leadów niż tradycyjny marketing. Najlepsze jest to, że konsumenci uwielbiają to podejście. Ponad 60 proc. konsumentów preferuje firmy, które tworzą dla nich oryginalne treści, co może również pomóc w budowaniu świadomości marki i lojalności wobec Twojej firmy. Ta korzyść z optymalizacji pod kątem wyszukiwarek jest korzystna zarówno dla konsumentów, jak i dla firm.

SEO zwiększa świadomość marki wśród kupujących

Jaka jest kolejna zaleta SEO? Lepszy poziom świadomości marki wśród najcenniejszych kupujących. Gdy konsumenci przechodzą przez ścieżkę zakupu, przeprowadzają wiele różnych wyszukiwań. Jeśli Twoja firma nadal pojawia się w ich wynikach wyszukiwania, zwiększa to świadomość marki Twojej firmy. Co więcej, buduje ich zaufanie do Twojej firmy. Dzięki swojej strategii content marketingu i SEO pokazujesz konsumentom, że jesteś kimś więcej niż dostawcą produktów lub usług.