Pozycjonowanie stron w Szczecinie
Kiedy konsumenci szukają ofert online, mają tendencję do ufania stronom, które zajmują najwyższe pozycje w rankingu, czyli zazwyczaj są to witryny cieszące się dobrą reputacją. 75% użytkowników nigdy nie przechodzi na drugą stronę organicznych wyników wyszukiwania. Algorytm Google sortuje strony na podstawie ich unikalnych czynników rankingowych, takich jak szybkość witryny, użyteczność mobilna, jakość treści, autorytet domeny i wiele innych czynników.
Popraw wiarygodność marki
Jeśli Twoja witryna dotarła na pierwszą stronę, prawdopodobnie wykorzystałeś strategie SEO, aby zoptymalizować swoją witrynę i treść, jednocześnie poprawiając wrażenia użytkowników, poprawiając w ten sposób wiarygodność marki w oczach wyszukiwarki. Posiadanie innych odpowiednich witryn, które odsyłają do Twoich postów na blogu, zwiększy autorytet domeny Twojej witryny, czyniąc ją również znacznie bardziej wiarygodną.
Jeśli witryna ma wysoki współczynnik odrzuceń lub średni czas spędzony na stronie jest niski, Google lub Bing mogą uznać, że user experience strony jest kiepski, a to powoduje spadek organicznych rankingów. W rezultacie wiele firm może skoncentrować się na poprawie użyteczności swojej strony internetowej, zapewniając szybsze ładowanie, projekt przyjazny dla urządzeń mobilnych, naprawianie uszkodzonych linków i zapewnienie łatwej nawigacji w witrynie. W procesie optymalizacji witryny pod kątem SEO na stronie jednocześnie poprawiasz użyteczność witryny.
SEO oferuje imponujący zwrot z inwestycji
SEO zapewnia imponujący zwrot z inwestycji w porównaniu z innymi strategiami marketingu cyfrowego, takimi jak marketing w mediach społecznościowych. 49% marketerów twierdzi, że maksymalizacja ruchu organicznego zapewnia najlepszy zwrot z inwestycji w porównaniu z jakimkolwiek innym kanałem marketingowym. Leady z SEO mają wskaźnik zamknięcia na poziomie 14,6%, który jest znacznie wyższy w porównaniu z leadami wychodzącymi.
Klienci pozyskani z SEO już szukali rozwiązania i są bardziej skłonni Ci zaufać, ponieważ wyszukiwarki takie jak Google i Bing uznały Twoją witrynę za wystarczająco renomowaną, aby umieścić Cię na pierwszej stronie wyszukiwania. Klienci mają wrażenie, że wybierają właśnie Ciebie, a nie są zmuszani do sprzedaży, co może zwiększyć współczynniki konwersji.
Dzięki strategii SEO Twoje rankingi poprawiają się, a Twoje strony internetowe otrzymują więcej odwiedzających. Jeśli prawidłowo śledzisz użytkowników, możesz zbierać dane o odbiorcach i wykorzystywać je w swojej strategii PPC, pomagając swoim kampaniom identyfikować użytkowników, którzy są najbardziej skłonni do konwersji, obniżając jej koszt.