Niezbędne akcesoria do telemarketingu – słuchawki i telefony IP

Telemarketing jest obecnie bardzo popularnym sposobem sprzedaży zarówno produktów, jak i usług. Pomimo wzrostu popularności Internetu i sklepów online, firmy typu call center nadal są skuteczne i powstają nowe. Oczywiście w tym wypadku bardzo ważnym aspektem będzie sprzęt, który będzie używany w firmie. Wysokiej jakości sieć telefoniczna oraz słuchawki nauszne z mikrofonem to podstawa. Jakie akcesoria są niezbędne i jakie wybrać, aby długo i bezawaryjnie służyły?

Technologia VoIP – doskonały wybór

O tym, że warto inwestować w nowoczesną technologię chyba nie trzeba nikogo przekonywać. To doskonałe rozwiązanie, jeżeli zależy nam na wysokiej jakości obsłudze klienta oraz wydajności pracy. Jeżeli chcemy, aby biznes się rozwijał i generował coraz większe dochody, wówczas musimy zadbać o to, aby jakość rozmów telefonicznych była na wysokim poziomie. Jednocześnie należy dbać o to, aby koszty połączeń krajowych, jak i zagranicznych nie były zbyt wysokie – w tym wypadku telefonia IP to najlepsze rozwiązanie. To sieć telekomunikacyjna, która działa dzięki Internetowi. Wystarczy posiadać podłączenie do Internetu, wówczas można wdrożyć takie rozwiązanie. Decydując się na korzystanie z technologii VoIP wcale nie trzeba dokonywać diametralnych zmian w okablowaniu, wystarczy zwykłe podłączenie internetowe. To bardzo dobra wiadomość dla przedsiębiorców, bo nie trzeba dużych nakładów finansowych, aby móc zmienić operatora. Połączenia w obrębie jednej sieci są bezpłatne, natomiast zagraniczne i krajowe kosztują kilka groszy, także w porównaniu do użytkowania standardowej sieci komunikacyjnej to niewiele. Dużą zaletą jest też to, że można prowadzić bardzo dobrej jakości rozmowy bez szumów, ani innych zakłóceń.

Jakie słuchawki wybrać?

Oprócz odpowiedniego operatora sieci komunikacyjnej należy zwrócić uwagę również na jakość słuchawek przez, które pracownicy będą rozmawiać. To bardzo istotna kwestia, gdyż od tego w dużej mierze zależy, jak szybko zakończy się dane połączenie. Dobrym rozwiązaniem będą słuchawki Jabra evolve 20, które dają doskonały dźwięk podczas połączeń głosowych, ale również słuchania muzyki. Urządzenie zostało zaprojektowane z wykorzystaniem nowoczesnej technologii, tak aby zwiększyć maksymalnie produktywność użytkownika. To dobra opcja, bo dzięki temu można w 100% skupić się na rozmowie, mikrofon redukuje hałas z otoczenia i wszelkiego rodzaju szumy. W ten sposób rozmówcy nie będą mieć problemu ze zrozumieniem siebie nawzajem, co wpłynie pozytywnie na jakość rozmowy. Jabra evolve 20 są tak zaprojektowane, aby poduszki skutecznie izolowały od hałasu o wysokiej częstotliwości, co chroni niejako zdrowie użytkownika. Dobrej jakości zestaw słuchawkowy to podstawa w każdej firmie, dzięki temu praca będzie nie tylko wydajniejsza, ale co ważniejsze po prostu bardziej komfortowa dla pracownika, który spędza rozmawiając z klientami długie godziny. Warto zadbać o jego zdrowie i komfort.